Yves F. Peeters

Je herkent het wellicht. Bedrijven die zich uit gewoonte vastbijten in versleten clichés en wollig vakjargon. Die hun ‘service optimaliseren’ voor een ‘excellente experience’ van hun ‘geachte cliënteel’ waarmee ze ‘tijdig terugkoppelen’.

Dure lege woorden, daar krullen de tenen van Pim van. Van Yves dus, zijn bedenker. Daarom maakt hij er zijn persoonlijke missie van bedrijven te helpen al die holle clichés weg te werken. En ze te vervangen door ijzersterke communicatie-oplossingen. Duidelijk, pragmatisch en concreet. De boodschap die bij hen past, op een haalbare en betaalbare manier.

Opleiding(en)

Yves studeerde filmregie aan LUCA School of Arts, de kunsthogeschool in Brussel. Hij behaalde er in 2010 een master in audiovisuele kunsten, gevolgd door een opleiding aan de New York Film Academy. 

Tijdens zijn studies al groeide zijn interesse in het conceptuele. Niet enkel het camerawerk zelf, maar wat eraan voorafgaat. Het denkbeeld, het achterliggende plan: hoe je met de juiste elementen een boodschap omzet in een overtuigend verhaal.

Via opleidingen in onder meer klantgericht communiceren, efficiënt verkopen, lichaamstaal, neuromarketing (waaronder nudging), positief framen, data analyse en gegevensbescherming heeft Yves zich met eigen inzet en inzicht gespecialiseerd in heldere bedrijfscommunicatie. 

Maar een video, affiche of advertentie is maar een enkel communicatie-element in een veel bredere strategie. Het grotere plaatje telt. The big picture. 

Badlands & PIM

De dienstverlening van Creadyn Badlands ondersteunt vooral de ondernemingen die zelf geen communicatiedienst hebben. Met een haalbaar strategisch plan én de zorgvuldige concrete uitvoering ervan. Offline en online.


PIM is het verlengde hiervan, maar focust zich in essentie op advies. Met het doel communicatie te vereenvoudigen en te verduidelijken om zo klanten te werven - en te behouden. Klantretentie is de sokkel waarop jouw bedrijf kan voortbouwen, inkomen consolideren en de bestaande winstmarge zo mogelijk vergroten. Dat creëert dan weer ruimte om nieuwe klanten aan te spreken.

Enkele gewaardeerde klanten

ACOM, Antwerpse Pasta Maatschappij (Pasta-Hippo-Vino), BASF, BCD Advocaten, Belgische Federatie voor Groenvoorzieners, CBI IMMO (nu Dewaele Vastgoed), CPS Africa, Datasar, De Broodplank, Deloitte, Expense Reduction Analysts, Energief, European Landscape Contractors Association, First IT, Financial Research & Development, Flanders DC, Ruysseveldt Consulting, Kounselor (Jan Longeval), Median - Financial Services for Professionals, Northstar Bunker, Oilchart, Phibalex, TCM Belgium, The Pharmacy, Tipsy Cake, Vlaamse Handbalvereniging, …

Praktische, intelligente
en menselijke communicatie.
Dat is duidelijk Pim.